vrijdag 30 april 2010

Koningsdag

Gister was het op school prinsen- en prinsessendag en mochten we allemaal verkleed naar school komen. Als prins of prinses. Of als koning of koningin, dat mocht natuurlijk ook wel.
Mama had voor mij een cape en een kroon gescoord en dus ging ik als Koning Timmy naar school. Vrijwel alle kindjes zagen er mooi uit als koning, ridder of prinses, zelfs de juf was verkleed.



En vandaag was dan de verjaardag van de koningin.
's Morgens werd ik wakker van "een liedje". De fanfare kwam voorbij. Wel 3 keer. En ondanks de regen wilde ik toch wel even een kijkje gaan nemen bij het feestje van de koningin in het dorp.
Dus gingen mama, Rosalie en ik naar het dorp. Papa moest ergens optreden. Buiten. In de regen. Snapte ik ook niet helemaal. Waarom ie niet gewoon binnen ging spelen dan. Maar dat kon ie niet zo goed uitleggen.
In het dorp kwam ik mijn grote vriend van school Bart tegen. En daar heb ik dus heerlijk mee gespeeld en gerend.
Volgende keer ga ik weer rennen en spelen op de verjaardag van de koningin.

0 reacties: