maandag 15 maart 2010

mijn nieuwe vriend Mario

Spelletjes op de V-tech of de Iphone zijn best leuk. Maaarrr.
Ik kan er niks aan doen. Ik vind deze Italiaanse knaap nog veel leuker. Mario. Mario Bros.
Als het aan mij ligt kan ik uuuuuren met 'm spelen.
Het leukste is het nog als papa of mama ook mee speelt. Of nog beter, als ze allebei meespelen. Want dat kan met Mario. Die heeft namelijk zelf ook vriendjes. Luigi en 2 paddestoelen. En die kunnen allemaal ook meespelen.
En dat is erg leuk, want dan kunnen ze elkaar ook helpen enzo.


Het eerste kasteel vind ik het allerleukst. Papa en mama niet, die hebben er al een beetje genoeg van. Zeker omdat de draak al dood is. Nou, wat heeft dat er nou mee te maken? Dan kan je dat kasteel toch nog wel een heleboel keer spelen ?


Het lava kasteel of die met die visjes vind ik ook erg leuk. Maar ook daar hebben papa en mama ook al geen zin meer in na 9.736.786 keer. Gek wel.
En dus speel ik ook alleen. Alleen lukt dat wel een stuk minder goed... maar ik ga gewoon door. Eens zal het me lukken.





1 reacties:

MaMarije zei

He Timmy, je moet vriendjes worden met David hier. Die speelt ook graag Mario of Luigi. Of Yoshi of... Alleen niet zo vaak voor de tv, maar wel zelf 'alsof'. Ook leuk ;-)