dinsdag 14 juli 2009

Dag 3 - auto's en haaien

Koorts is gelukkig weer helemaal weg. Gisteravond al.
Na het avondeten ben ik met papa en mama een stukje gaan lopen. Nou ja, papa en mama liepen, ik zat heerlijk lui in mijn wagentje.

Omdat papa en mama mij toch wel een beetje zielig vonden met die koorts enzo stopte we even bij een speelgoedwinkel. Om daar 2 zakjes te kopen. 1 zakje met CARS auto's en 1 zakje met voornamelijk haaien. En die vind ik mooi man, haaien. Sinds ik de PindaPanda film bij de Efteling heb gezien waar een haai in voorkomt vind ik ze eng, maar ook leuk. Dus zo'n zakje vol haaien past wel helemaal in mijn straatje.


Het andere zakje met andere enge beesten (slang / spin / krokodil / sprinkhaan / schorpioen enz) was ik snel vergeten. Deze zakjes zijn veel leuker en moeten dus ook echt overal mee naartoe.
Dus ook naar het strand. Alwaar ik weer eens alle bandjes van de CARS autootjes heb afgehaald.


Ik heb de auto's en de haaien alleen even met rust gelaten om op de krokodil (ook al zo'n eng beest) te zitten in de zee. En om een zandkasteel met papa te bouwen.
Niet dat ik nou heeeel erg enthousiast ben over die zee, maar als ik er eenmaal in zit, dan wil ik er eigenlijk niet meer uit.

Morgen gelukkig weer een dag om te spetteren en papa nat te gooien. En misschien wel weer een zandkasteel te maken. Maar zeker weten een dag om met mijn auto's en haaien te spelen.





0 reacties: