maandag 13 juli 2009

Dag 2 - zee en koorts


Wilde ik gister helemaal niet het water in. Vanmorgen wilde ik er niet meer uit.
Het begon met mama die schelpjes ging zoeken langs de vloedlijn. Dus dat wilde ik ook. Ik zit tenslotte aan mama vastgeplakt de laatste dagen.
Mama ging langzaam een beetje het water in en eigenlijk wilde ik dat niet. Niet met m’n voetjes in het water. Maar toen mama ineens visjes zag wilde ik die ook wel zien, en dus moest ik het water in. En toen wilde ik er eigenlijk niet meer uit. Samen met mama met de bal gooien en dan naar de bal toerennen en heel hard SPETTEREN roepen. Ik moest van mama wel even uit het water om in te smeren dan. Nou vooruit.
Maar daarna ben ik vrijwel meteen met papa weer terug het water in gegaan. Een beetje zitten en staan en spetteren met de bal. Echt leuk.

Na het middag eten ben ik even gaan slapen. Op bed. Met papa en mama. Maar toen ik wakker werd was ik helemaal warm. Koorts. 38,3. En dus ben ik ’s middags met mama op de hotelkamer gebleven. Beetje Bob de Bouwer kijken. En de wielen van de Bus.
Ik voel me nu al wel iets beter, dus ik ga zo denk ik wel even mee naar beneden om te eten. Maar eerst even douchen. Met mama natuurlijk.

0 reacties: