vrijdag 9 januari 2009

Voor het eerst zelf plassen

Vanmorgen was Max hier op visite. Max is nog klein en heeft dus nog een luier. Ik niet meer. Ik ben al groot.
Max vond het heel interessant toen ik met mama een plasje ging doen op de WC en kwam kijken.

Toen ik dus later nog een keer moest wilde ik Max laten zien dat ik nog stoerder ben dan dat hij dacht.
Ik ging namelijk zelf plassen. Op de WC. Want dat kan ik namelijk gewoon. Helemaal zelf.
Ik liep naar de gang en toen mama vroeg: "wat ga je doen?" zei ik "plassen en jij mag niet mee".
Dus toen liep ik naar de WC, deed de deur open, klep van de WC omhoog, pakte mijn opstapje, broek en onderbroek naar beneden, stapte op mijn opstapje, ging op de bril zitten, deed een plasje, maakte schoon, deed broek weer omhoog en klep weer naar beneden en trok door, licht uit en deur weer dicht ... KLAAR !!

En mama en Max keken vol verbazing toe.... knappe Timmy !!

6 reacties:

Anoniem zei

Dat is zeker knap!
Welkom bij de loggersclub.
Fijne avond en fijn weekend gewenst,

Groetjes van Tanya

Anoniem zei

hallo,

wil je een fijn en gezellig weekend toewensen,
en je van harte welkom heten bij 'de loggersclub'.

met de hartelijke groet, baro

Anoniem zei

Haaj,

Welkom bij Deloggersclub.

Xxx Ietsje

Anoniem zei

Ik weet zeker dat Max de volgende keer dat hij bij je op bezoek komt ook al een plasje wil doen op de wc!
Want jij hebt het zo goed voorgedaan!!!
groetjes, een mama van twee onzindelijke kindjes

Anoniem zei

Wouw super knop hoor!
En welkom bij de loggersclub!

Groetjes
Marjolijn

Anoniem zei

Zoooo he wat word jij dan al groot !!
Knap hoor!
Ook jij samen met je mama welkom bij de loggersclub.
Groetjes Anja