vrijdag 30 januari 2009

Tandarts

Mama had het van de week al verteld. Dat we naar de tandarts zouden gaan. En dat de tandarts bij papa en mama en bij Timmy naar de tandjes zou kijken.

En het was niet eng. En de tandarts is lief.


Toen we binnen kwamen zag ik al het speelgoed liggen in de wachtkamer. De KIKKER! Daar had ik de vorige keer heel leuk mee gespeeld. En een bootje ook heel leuk.
We mochten meteen door naar de tandarts-kamer en mama mocht eerst op de stoel.
De tandarts ging inderdaad bij mama naar de tandjes kijken en zei dat ze er heel mooi uit zagen. Mama had goed gepoetst.


Toen mocht ik op de stoel. Ik mocht kiezen. Bij mama op schoot of zelf op de stoel. HA, ik ben natuurlijk een grote jongen, dus ik wilde zelf op de stoel.
Ik moest liggen en deed m'n mondje open. En hield de kikker en de boot goed vast.
De tandarts ging naar m'n tandjes kijken en ging m'n tandjes tellen. Ze vertelde dat ik nog 4 kiesjes moest krijgen, maar dat het er allemaal goed uitzag.


Toen was ik klaar en mocht papa op de stoel.



0 reacties: