vrijdag 5 december 2008

Studio-man

Vandaag moest mama iets doen in de studio.

Ik dacht dat we gewoon even bij papa langs gingen en daarna naar opi en oma, maar nee dat was niet helemaal waar.


Mama ging in een heel klein hokje zitten met een heel raar ding op d'r hoofd en ik hoorde haar door de boxen ipv uit het hokje.

Ze zei steeds hetzelfde, maar ik snapte er helemaal niks van. Papa duidelijk wel want die zei de hele tijd dat het wel goed was of juist niet en dat het dan weer over moest of juist niet.
(lees hier het hoe en waarom)


Ik vond het eigenlijk niet zo'n fijn idee dat ik niet bij mama kon komen, want ik had wel een zware mama-dag, maar ik mocht niet bij d'r.


Toen ze klaar was (en dat was gelukkig al redelijk snel) mocht ik ook even op de kruk zitten met dat rare ding op m'n hoofd. En dit was dus eigenlijk nog veel raarder, want ik hoorde mama diezelfde dingen van daarnet nog een keer zeggen, maar ik zag haar mond nu dus niet bewegen ... RAAAAAAR !!




0 reacties: