zaterdag 6 december 2008

Cadeautjes

Toen ie 2 weken geleden aankwam in Nederland snapte ik niet waarom iedereen dit zo leuk vond en de hele tijd maar naar de Sint wilde kijken.

Ik vond er helemaal niks aan eigenlijk.

Ondertussen zijn we dus 2 weken verder en snap ik het heeeeeeeel goed.
Sinterklaas is leuk ... vooral omdat hij cadeautjes meeneemt.

Ik heb Sinterklaas dit jaar maar 1 keer in het echt gezien en vond hem helemaal niet eng.
Die ene keer heb ik een heel gaaf cadeautje van 'm gekregen, een CARS auto.

Maar Sint was toen dus nog niet klaar met z'n cadeau's ... ik heb ook nog 2 keer een cadeautje in m'n schoen gekregen. OK, deze was niet helemaal gratis... ik moest er wel een wortel en wat suikerklontjes voor het paard voor inleveren, maar ach, wortels vind ik zelf toch niet echt lekker en suikerklontjes mag ik niet eens eten, dus swah.

Sint is alleen wel een beetje dement aan het worden denk ik.

Vorige week woensdag had ie per ongeluk al cadeautjes voor mij bij oma langsgebracht en vandaag had ie cadeautjes voor mij en Mika en Maddox bij opi en oma langsgebracht. Beetje dom.
Tenzij hij van vandaag wist dat wij daar zouden zijn, dat kan natuurlijk wel.

Er waren heel veel cadeautjes voor ons ... en ik mocht ze uitdelen. Dat was op zich al heel leuk, maar het leukste was het natuurlijk als er 1 voor mij tussen zat, dan scheurde ik het papier eraf met m'n tong uit m'n mond.



Toen alle cadeau's waren uitgepakt mochten Mika en ik met z'n 2en aan de eettafel zitten en kregen we patatjes, worstjes en appelmoes, wat een feest !!



Maar ook wel vermoeiend natuurlijk.

Gelukkig konden we lekker bij opi en oma in bedje en toen we weer naar huis gingen kwamen papa en mama mij halen en kon ik thuis lekker verder slapen in m'n eigen bedje.


0 reacties: