zaterdag 22 november 2008

Poesje mauw

Gisteravond heb ik samen met mama zitten kleuren met de pomploomuh. En deze lagen dus nog op mijn tafeltje, dus toen ik ze zag wilde ik weer kleuren.

Ik kan al zelf de dop erop en eraf doen.

Opeens zag ik dat er kleur op mijn handje zat, dus dat liet ik aan mama zien. Mama zei dat er ook iets op m'n gezicht zat en dat ik maar even in de spiegel moest gaan kijken.
Dus ik naar de spiegel ... HE, dat is eigenlijk wel leuk ... ik had nog een pomploom in m'n hand, dus heb ik me even creatief uitgeleefd.... en nu ben ik net een poesje.

Toen ik even stil was en poesje mauw ging zingen kwam mama maar even kijken ... en toen moest ik m'n pomploomen inleveren.



Mama was niet heel boos ofzo, ze moest er eigenlijk wel om lachen ... alleen mocht ik het niet meer doen zei ze.

Nah, is eigenlijk ook raar, poezen zijn toch leuk en het is toch mooi?


0 reacties: