vrijdag 6 juni 2008

Van de hoge

Vandaag ben ik met oma en mama naar de kinderboerderij in Aslmeer geweest. Ik ben daar natuurlijk al vaker geweest en jullie hebben daar dus ook al de foto's van gezien, maar vandaag was er iets nieuws.

Eerst heb ik een beetje rondgelopen, op de traktor gezeten en zelf van de lage glijbaan.
Toen ben ik op de schommel gegaan en heeft oma me geduwd.

Oma wilde samen met mij van de hoge glijbaan ... nah ja ... gekke oma. Eerst wilde ik niet, dus is oma alleen gegaan. Dat is gek, een oma van de glijbaan.

Daarna wilde ik toch wel. Maar niet samen met oma ... of samen met mama. Ik wilde gewoon alleen.

Helemaal alleen de trap op (als oma te dichtbij kwam duwde ik d'r gewoon weg, "nie doehoe") en ook helmaal alleen van de glijbaan. De eerste paar keer ging het goed, kwam ik onderaan de glijbaan stil te zitten.

Daarna ging ik 2 keer zo hard dat ik met m'n billen op de grond terecht kwam, toen vind ik het eigenlijk niet meer zo leuk.

Ik ben toen nog 1 keer (onder dwang) met mama gegaan, maar daarna had ik het wel gezien eigenlijk.

Toch wel een beetje stoer ... helemaal alleen van zo'n hoge glijbaan.


0 reacties: