zaterdag 7 juni 2008

Traktor hemel


Ik ben een grote fan van Traktor Tom.

Altijd als ik bij opi en oma ben wil ik naar Traktor Tom kijken. Jammer genoeg hebben we Traktor Tom namelijk niet thuis.

Gelukkig komen er bij mijn huis best wel eens Traktor Toms voorbij (ik woon tenslotte in Nieuwveen) en zie ik er ook genoeg op of langs de weg als ik bij mama in de auto zit ergens naartoe.

Ik weet al heel goed het verschil tussen: een auto / een grote auto (vrachtwagen) / een bus en een Traktor Tom en zal dat dan ook aan iedereen in de auto laten horen.

Gister was ik al met mama en oma bij de kinderboerderij in Aalsmeer geweest waar ze ook
3 traktoren hebben staan waar je ook op kunt zitten en op rijden.

En wat een verrassing, vandaag ging ik weer naar de kinderboerderij, samen met mama en papa deze keer.

Toen we daar aankwam zag ik het al .... "aaaalllemaal Traktor Tom, heel viel" ze stonden allemaal voor de kinderboerderij, allemaal hele grote.... en ik mocht erop zitten ... zo he, dat was gaaf.

Ik wilde er natuurlijk niet meer af. Totdat mama zei dat we wat gingen dwinken, toen ben ik maar meegegaan naar de kinderboerderij zelf.

Op de terugweg kwamen we weer langs de Traktor Tom's en heb ik wel even naar ze gezwaaid...


Wauw !

0 reacties: