vrijdag 7 december 2007

Sinterklaascadeau's


2 december was een drukke dag.

Eerst gingen we naar Max, want die was jarig en daarna naar opa en oma waar Sinterklaas allemaal cadeautjes had gebracht...

Bij Max was Ben ook, dus dat was wel een verrassing (links op de foto) en bij opa en oma waren Kika en Bebe (Maddox) er ook.

Ik vond de bebe wel heel lief, dus die heb ik even een kusje gegeven en later ook een handje.

Bij opa en oma kreeg ik o.a. van Sinterklaas een Nijntje laptop met allemaal knopjes. Hartstikke leuk ding.


Op 5 december was oma er natuurlijk en die zei dat Sinterklaas allemaal cadeautjes bij haar had afgeleverd maar dat ze allemaal voor mij waren ..

Toen ik 's middags m'n slaapje had gedaan en beneden kwam schrok ik wel een beetje.

Stond ineens Sinterklaas midden in de woonkamer !!

Hij heeft de hele middag en avond niet bewogen dus op een gegeven moment durfde ik wel een beetje dichterbij te komen, maar wel samen met mama.
Ik heb een heleboel cadeau's gekregen, maar de mooiste vind ik toch wel mijn Bumba-trommel, helemaal omdat ik nu lekker samen met papa kan trommelen.

0 reacties: