vrijdag 7 december 2007

2 muizen !


Nou, ik heb dus nog steeds niks gezien, maar volgens mama waren er 2 muizen.
Ze waren in het muizenhuisje gaan zitten en daar konden ze niet meer uit.
Mama wilde ze mij eigenlijk laten zien en dan de muisjes bij de rest van hun familie en vriendjes zetten (ergens buiten) maar ze wilde even wachten totdat ik aangekleed was enzo zodat we meteen weg konden.
Nou, dat duurde dus wel even en uiteindlijk ben ik ook weer meteen gaan slapen na m'n badje, dus vond mama het te lang duren voor die zielige muisjes... Dus heeft ze ze vrij gelaten ... ergens buiten .. zonder dat ik ze gezien heb.
Flauw he?!
Maar mama zegt dat er misschien nog wel meer muisjes komen, dus we doen voor de zekerheid weer een beetje eten in het huisje zodat ze geen honger hebben als ze er niet meer uit kunnen... en dan maar afwachten.

0 reacties: