vrijdag 14 december 2007

Kapper


Sinds een dag of 2 speel ik veel met kikkuh. Tis niet echt een kikker, volgens mama is het een koekiemonster, maar ik vind 'm wel leuk en niet op een monster lijken en daarbij zie ik dus ook geen koekies...

Nu kwam mama vanmiddag aanzetten met Dipsy, van de Teletubbies.

Heb ik gekregen van Floortje (waar ik ook mee gespeeld heb op het Sinterklaas feest). Tis een mooi vriendje voor kikkuh en ik ben er dus ook erg blij mee. Kikkuh en Dibsy moeten overal mee naartoe.

Vanmorgen toen we naar beneden gingen moest bih (beer) ook mee, want ik wilde namelijk naast Bih sissuh (zitten) op de zitzak. Verder niks, alleen maar sissuh.

Bih ging nog wel 1 keer balluh (vallen) maar toen raapte mama 'm gelukkig op.




En moet je kijken hoe lang mijn haar is op die foto ! Dat was dus ook voor het laatst want vlak daarna ben ik naar de kapper geweest.

Natuurlijk kende ik de kapster wel al, tenslotte is 1 van de kapsters de moeder van Meetje (Esmeetje) en ook Debbie (die mij knipte) had ik natuurlijk al wel vaker gezien.

Ik vond het dus helemaal niet eng. Sterker nog, ik vond het onwijs leuk. Kwam niet door het knippen, maar wel door de auto.




Ze hadden daar namelijk gewoon een auto staan met stuur ... waar ik dus in mocht zitten !! En daar wilde ik dus eigenlijk ook niet meer uit, dus toen ze klaar waren met knippen heb ik wel even laten horen dat ik eigeniljk terug wilde.... Maar ja, dat ging dus niet meer want ik moest met mama mee boodschappen doen.

Volgende keer mag ik er weer in hebben ze beloofd.... misschien is Meetje er dan ook wel .

0 reacties: