zaterdag 6 oktober 2007

Kika



Vandaag heb ik weer eens met Mika (ik noem d'r Kika, das makkelijker) gespeeld.

Hoe ouder we worden, hoe meer bewust we zijn van de ander.


Zo had opa een bakje met aardbeien en druiven op tafel neergezet. Ondanks dat we allebei net ons avondeten op hadden en best wel vol zaten, hebben we toch heel evel fruit op... stel je voor dat die ander alles op zou eten ...


Behalve het fruit hebben we ook opa even gedeeld. Mika wilde eigenlijk meteen weer weg, maar mama kon nog net snel even een foto maken en zie hier het resultaat.




Oh ja, en mijn nieuwe schattige truc (mama zegt: "geef .... maar een kusje" en ik loop met mond in kushouding naar die persoon en geef een kus) werkte niet helemaal met Mika.... ze snapte er niks van en liep dus de hele tijd weg.

Dus ik erachter aan ... met nog steeds m'n mond in de kushouding.


Lukt allemaal niet erg, dus toen heeft mama Mika even vastgehouden zodat ik m'n truc af kon maken. Hehe.

0 reacties: