zondag 23 september 2007

Bih !

Ik heb een nieuwe vriend.
Eigenlijk is ie niet echt nieuw, hij is er al een tijdje... alleen sinds kort is ie ook echt mijn vriend.

Hij heet Bih.

Bih zat tot voor kort altijd op de kast. Als ik dan ´s avonds ging slapen gingen mama en ik al mijn knuffels even welterusten zeggen. Omdat Bih dus zo hoog op de kast zat tilde mama mij altijd even op zodat ik ook Bih een aai kon geven.

Mama vond het schijnbaar toch allemaal wel lang duren, al die knuffels gedag zeggen iedere avond, dus daar zijn we mee op gehouden.

Op den duur ging ik Bih dus eigenlijk wel een beetje missen. Ik zag ´m wel hoor, vanuit m´n bedje, maar kon dus niet bij ´m komen.

Een paar dagen geleden ben ik gewoon heel hard opa en papa gaan zeggen en wijzen naar Bih. Ik weet natuurlijk wel dat Bih niet mijn papa of mijn opa is, maar zo kreeg ik wel mama´s aandacht.

En gelukkig, ze snapte het. Ze haalde Bih van de kast af.

Sinds dien slaap ik dus met Bih ... en geef ik Bih ook kusjes, hij is heel lekker zacht.


0 reacties: