zondag 14 oktober 2007

Ik had geen zin !



Normaal gesproken ben ik natuurlijk altijd de "leuk-heid" zelfe.
Bijna altijd vrolijk en lachen enzo en alleen maar een beetje vervelend als ik moe ben.


De laatste paar dagen is dat dus wel even anders.

Ik ben al zeker een week erg snel prikkelbaar en ik eet ook erg slecht, maar ja, wat wil je als er op z'n minst 2 kiesjes doorkomen (en misschien ook nog wel een tandje hier of daar).


Daar wordt je dus wel kribbig van.


Vandaag was het erg mooi weer en mama wilde graag met mij een stukje gaan lopen en naar de paardjes kijken.

Nou, leuk hoor, die paardjes kon ik vanuit het raam in papa's studio ook wel zien.
En dan ook nog lopen, ik had er eigenlijk niet zo'n zin in, maar ach het eerste stukje ging nog wel.


Dus ik maar leuk meedoen. Naar de paardjes lachen enzo.

Maar toen we voorbij de paardjes waren wilde ik de andere kant op als dat mama wilde.
Natuurlijk kreeg mama d'r zin en gingen we haar kant op, maar mooi niet dat ik gezellig ging doen ofzo.

Ik heb het op een janken gezet en hield niet meer op. Ja, heel even, toen ik op mama's jas klitteband ontdekte, dat was het wel even waard om stil te zijn, maar daarna ben ik gewoon weer heel hard gaan huilen.

Oh ja, en ik ben ook niet meer verder gaan lopen, dus mama heeft me de terugweg lekker moeten dragen... terwijl ik dus huilend en gillend heen en weer aan het bewegen was :-) .


Mama was niet erg blij met me geloof ik.




2 reacties:

Anoniem zei

Hoi Timmy,
Bedankt voor je berichtje in mijn gastenboek. We zijn verhuist en hadden daardoor een tijdje geen internet vandaar de late reactie.
Maar ik weet nog wel dat we samen die babymassage hebben gehad.
Leuk om jouw foto's ook te zien.
Groetjes Lucas en zijn mama

Unknown zei

Nou, mannetje toch!

Mama kan er natuurlijk niet zo veel aan doen, aan je kiesjes, maar ik vond je toch wel een beetje zielig hoor.

Khoop dat die tand/kies-ellende snel achter de rug is voor je!

Kusje,
Kaar