woensdag 17 oktober 2007

Beetje ziekies

Gisternacht ben ik een paar keer wakker geweest, huilen en gillen.
Mama deed flink haar best om te troosten, maar alleen 3 afleveringen (iedere keer dezelfde) van Bumba hielpen.


Daarintegen heb ik afgelopen nacht heerlijk geslapen, als een blok, geeneen keer wakker geweest.


Vanmorgen had ik alleen wel een hele droge luier, wat natuurlijk een beetje raar is na zo'n nacht. Schone luier en huppekee, de dag ging beginnen. Maar ik had me dus wel bedacht dat ik weer een beetje ging lopen huilen en gillen en me vooral heel erg aan mama vastklampen.

Zo erg dat mama vond dat we even naar de dokter moesten en dus een vrije dag heeft genomen.


De hele ochtend ben ik wel een beetje kribbig geweest, maar ook hier bood Bumba uitkomst (niet de Teletubbies, alleen Bumba).

's middags is mama even met mij naar de dokter geweest, ik heb (behalve dan die 2 kiesjes en 1 tandje (en misschien nog wel meer)) ook een beetje een onsteking aan m'n piemeltje, dus zalfje gekregen en weer naar huis.


Eenmaal thuis vond mama dat ik genoeg Bumba gezien had en zijn we (samen met oma, want die was er natuurlijk ook) even naar het tuincentrum geweest. Mama vond het "wel een beetje een risico" aangezien ze niet wist of ik kribbig ging zitten doen, "maar dat zien we dan wel weer" ... zei ze.

Eerste stukkie vond ik wel leuk. Lekker in de buggy met een doosje rozijnen. Mama kocht 2 vliegenmeppers en natuurlijk wilde ik die vasthouden, hartstikke leuk om mee te zwaaien natuurlijk.


Sja, en toen wilde ik eruit ........ en mama was zo dom om mij m'n zin te geven (haha). Dus ik rennen natuurlijk, lekker iedere keer de andere kant op. Het leukste was het natuurlijk als mama me kwam halen, dan rende ik nog harder weg ....

Mama heeft me dus ook af en toe maar lekker m'n gang laten gaan. En zo kon ik dus in een stelling gaan zitten .... lachuh !



Na ongeveer een uurtje wilde mama en oma naar huis, maar ik nog niet natuurlijk, dus weer wegrennen. Mama kwam me halen en zette me weer in de buggy ....... jaha, maar dat was niet de bedoeling ..... dus: gillen.

Mama en oma wilde ineens nog sneller naar huis.

Bij de kassa kreeg ik van een meneer een ballon, daar was ik wel blij mee ....... voor ongeveer 5 minuten. Daarna ben ik gewoon weer gaan huilen.





In de auto: huilen.
Thuis: huilen
Thuis in badje: even huilen en daarna lekker spelen.

Toen was 't over.

Voor de rest van de avond was ik best heel vrolijk en heb ook best aardig wat gegeten (was ook zo lekker wat oma had gekookt).

Dus na het eten heb ik nog even een schattig filmpje opgenomen. Kan mama dan mooi op teren als ik de komende dagen weer niet te genieten ben (vooral die kusjes natuurlijk).


0 reacties: