woensdag 5 september 2007

Tijdje terug

Nou, het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets van me gehoord hebben, maar hier ben ik dan weer.
Eigenlijk is het zo dat ik helemaal nooit iets meemaak en dat er dus eigenlijk niks te vertellen is ..... NOT !! Grapje natuurlijk.

Sinds het vorige bericht heb ik natuurlijk van alles gedaan:
Heel lekker schattig liggen slapen.
Onderuit gezakt in m'n box naar de TV kijken (ja, ik zit nog steeds wel eens in de box en vind dit best fijn, zeker als de TV aan staat).
Ritje maken in papa's auto en natuurlijk wel op de voorstoel zoals het hoort.
Pet op m'n hoofd houden (in ieder geval lang genoeg dat mama een foto kan maken).
Met papa en mama op het strand eten.
Met papa en mama naar een kinderboerderij / speeltuin - ding in Alphen.
Voortgetrokken worden door Scooter terwijl ik in de wasmand zit (dat is LEUK !!).
En Peavje natuurlijk .... die is er niet meer.




En dit is dan natuurlijk maar een kleine greep van mijn belevenissen.

Oh ja, en wat ook nog wel leuk is om te vertellen ....... de aap.

Toen ik net kon kruipen heeft mama een FisherPrice aap voor me gekocht. Dat ding heeft bungelende armen, gaat vooruit door wieltjes, maakt muziek en zegt iets van OE OE IE IE AA AA (de hele tijd). Mama had bedacht dat het wel een leuke stimulans kon zijn om mij te laten kruipen.

Nou, ik zal je zeggen. Ik vond er geen hol aan. En als ik al een een poging deed om iets te doen met dat ding dan viel ie om ... en dan deed ie natuurlijk helemaal niks meer.

Mama was er van overtuigd dat dit de miskoop van de eeuw was.

Van de week zette mama die aap weer eens aan, eigenlijk om te kijken of er nog bruikbare batterijen in zaten ...

En dat vind ik nou ineens leuk die aap !! Ik kan 'm zelf rechtop zetten als ie valt ... of eigenlijk als ik 'm omschop) en ik ga er dan de hele tijd achteraan lopen.

Mama heeft me geleerd dat als de app stilvalt ik 'm even hoef aan te raken, met 1 vingertje ofzo en dat ie dan weer gaat rijden ..... leuk !!



0 reacties: