maandag 30 april 2007

Koninginnedag


Op de creche had ik donderdag helemaal zelf een hoedje gemaakt.

Nou ja, niet helemaal zelf natuurlijk, maar ik had wel de 2 plakkertjes die erop zitten er zelf op geplakt.
En eigenlijk was het dus de bedoeling dat ik dat hoedje, die kroon, op zou zetten en dat we koninginnedag zouden vieren. Maar weet je, eigenlijk wilde ik dat hoedje niet op.
Om toch maar een herinnering te hebben houdt mama het hoedje vast vlakbij m'n hoofd en maakt snel een foto... vlak na dit moment heb ik de kroon half stuk gescheurd....



Maar oke, geen oranje kroon dus op koninginnedag, maar wel: een oranje shirt EN een oranje schommel. En die schommel was duidelijk het leukst van de 2.

De schommel was zo leuk dat we eigenlijk helemaal niet weg geweest zijn.
Eerst lekker in de zon achterin de tuin (waar ik af en toe een klein chipje mocht pakken van papa).





Daarna voor in de tuin op/in de schommel en als laatste weer lekker in de zon achterin de tuin, waar ik van mama een kinderijsje kreeg.....
Die ik dus echt niet lekker vond. Die chippies van papa waren veeeeel lekkerderder.


0 reacties: