zaterdag 7 april 2007

Trouwen Sjoerd en Maud


Gister was de bruiloft / trouwerij van Sjoerd en Maud en ik mocht mee ! Ondanks dat mama een beetje bang was dat ik door de ceremonie heen zou gaan baba-tata-en. Maar Sjoerd en Maud hadden al aangegeven dat ze me er graag bij wilden hebben en dat ze dat helemaal niet erg vonden ... geBA en geTA.
In de hal van het trouwgebouw was een lekkere galm, hier heb ik dus wel even een paar keer hard TA en BA geroepen. Maar gedurende de ceremonie heb ik me ingehouden. Ik heb wel wat geroepen natuurlijk, het was wel de bedoeling dat ik met m'n geluid op de video zou komen, dus ik heb in het begin wat geroepen.
Mama deed hard haar best om me af te leiden met van alles en nog wat, terwijl ze ondertussen de ceremonie probeerde te volgen.
Het feit dat ik rond mocht kruipen en lopen in combinatie met dat koekje werkte het best.
Trouwens, ik was niet de enige, Bram liet ook van zich horen.
Na het trouwen gingen we naar Alfred's dinner om te lunchen.
Ondertussen was ik wel al wat moe geworden, maar echt niet dat ik in m'n wagen ging slapen, of bij iemand op schoot ging zitten NO WAY. Althans, niet vrijwillig, ook niet voor een foto.

Er waren daar veel te leuke meiden. Dus daar heb ik een tijdje geprobeerd de aandacht van de trekken... ze waren wel wat ouder, dus ze moesten eigenlijk niet veel van me hebben.

Dus toen ben ik maar richting Bram gelopen, die zat wel heel braaf in z'n wagen. Beetje saai natuurlijk... hoe kan je nou met iemand spelen als ie in z'n wagen zit?
Nou ..... door z'n sokken uit te trekken, hartstikke lachuh !

Tsja, en daarna was het tijd om naar huis te gaan. Daar heb ik heeeeeeeeeerlijk geslapen en 's avonds ben ik bij oma wezen logeren omdat papa en mama weer terug moesten voor het feest.

En dat logeren was toevallig ook heel leuk.

0 reacties: