donderdag 18 januari 2007

Poeh hé !


Zou Tommy zeggen...

Maar ik ben dus Tommy niet, ik ben Timmy en ik zou eerder zeggen (als ik kon praten): PFFFOE HE !!

Gelukkig ... ze komen er aan.

Aan de ene kant wel fijn want dan weet ik zeker dat ik niet een Tommy wordt zonder tanden.


Aan de andere kant ook weer hele vervelend want ik ben er dus al een week ziek van.

Nou ja, niet echt heel ziek ofzo, maar ik voel me gewoon niet lekker. Ik wil dan graag veel en lang slapen / veel bij mama zitten en niet zoveel eten en drinken.

Gister zijn we even bij de huisarts geweest. Ik kon natuurlijk niet tegen mama zeggen dat ik me gewoon niet lekker voelde en dus gewoon niet zo'n trek had in eten en drinken, dus dacht mama dat het misschien aan m'n oortjes of keeltje zou liggen.

Maar daar heb ik helemaal geen last van, alleen die tandjes dus ... en het gewoon algehele "niet lekker" zijn.

Gelukkig ging het vandaag wel weer wat beter met me, dus ik had weer zin om een beetje te brabbelen en te lachen ........ maar nog niet te veel.

Ze zijn nog niet te zien (alleen een beetje te voelen), dus ik kan nog geen foto laten zien. Kan natuurlijk wel laten zien hoe zielig ik eigenlijk wel niet ben.

1 reacties:

Caroline zei

Ah Timmy! Ik vind je harstikke zielig hoor!
Doel bereikt ;)

Ik hoop dat je tandje heel snel doorkomt en dat je je snel weer beter voelt!

xx Caroline