vrijdag 26 januari 2007

Voor de 2e keer in m'n leven in het ziekenhuis

Het begon allemaal natuurlijk met wachten wachten wachten.

Eerst voor

de inschrijfbalie, daarna in de wachtkamer en daarna nog ergens in een gang.

Maar goed, na ongeveer een half uur waren we dan aan de beurt.

De foto zelf ging heel snel. Papa stond bij m'n handjes en mama bij m'n beentjes, met een raar groot schort voor, maar ik was me eigenlijk nog aan het afvragen waarom m'n broek en luier uit moesten terwijl ik net een schone luier had gehad en toen was ie al gemaakt. Niks an.

Gek genoeg heb ik geen fotocamera gezien en ook geen flits. En ik weet heus wel hoe een fotocamera eruit ziet, mama en oma laten 'm vaak aan me zien ...

Mama heeft wel nog een foto gemaakt, gewoon met een camera, maar hoe de dokter dat nou gedaan heeft?




Maar goed, dus luier, broek en jas weer aan en op weg naar huis (nadat we eerst een nieuwe drinkbeker hadden gekocht bij de HEMA omdat Scooter die van mij stuk had gebeten ...).


Volgende week zullen we wel ergens de uitslag horen, dus ik hou jullie op de hoogte !

0 reacties: