zaterdag 25 november 2006

Sinterklaas

Vandaag was het dan zo ver.... Sinterklaas !!

Vanmorgen werd ik om 07.00 uur al wakker. Vrij vroeg voor mijn doen.
Van mama flesje gekregen en ik bad gegaan (moet natuurlijk wel lekker fris zijn als je de Sint ontmoet), maar darna werd ik toch wel weer moe dus ben ik nog even gaan slapen.

Na het slapen, de auto in en onderweg naar de Sint.

Aangekomen in het hotel waar we moesten zijn schrok ik toch wel een beetje van dat harde geluid en al die donkere mannen die rond liepen. Gelukkig bleven papa en mama even op de gang wachten totdat ik een beetje gewend was.
Eenmaal binnen in de zaal moest ik ook nog even wennen aan al dat geluid en die drukte (er kwamen allemaal mensen naar me kijken...) dus heb ik me even rustig gehouden en zat ik met mama een beetje te kijken naar al dat gedoe.




Nadat ik eenmaal gewend was ben ik ook me gaan zingen en dansen en gek doen op m'n stoel.


Toen de show van die donkere mannen voorbij was en Sinterklaas binnen was zijn we vooraan gaan zitten bij alle andere kindertjes.

Dat zat niet zo heel lekker bij mama op schoot, dus ben ik zelf op de grond gaan zitten. Ik kreeg van meneer Tom een grote prop papier en dat vond ik geweldig natuurlijk.

Ineens werd mijn naam geroepen en moest ik met mama naar Sinterklaas komen.

Sinterklaas wilde mij een hand geven, maar aangezien ik dat nog niet kan heb ik maar die prop naar 'm gegooit.
Ik kreeg een cadeautje van Sinterklaas en daar heb ik vanmiddag lekker mee gespeeld (nadat ik thuis weer geslapen had want ik was natuurlijk wel onwijs moe van al die spanning en sensatie).

0 reacties: