vrijdag 24 november 2006

Mama's genen, AAAAAI-TI en praktisch

Wat doe je als je op 4 "voeten" loopt en je wilt ook nog iets meenemen naar de andere kant van de kamer ?
Ik had geen idee hoe ik dat moest aanpakken. Ik had wel eens geprobeerd om hetgeen ik wilde verplaatsen dan maar tussen m'n benen te leggen en zo voort te schoppen, maar vroeg op laat kruip je er dan toch gewoon overheen, dus dat werkte niet.

Nou lopen er natuurlijk 2 van die AAAAAAAI - TIE's rond bij mij in huis. En die lopen ook op 4 voeten, net als ik. Dus die ben ik 's even goed in de gaten gaan houden.

En natuurlijk !! Zij hadden de oplossing. Dus toen ik vanavond een camerahoesje mee wilde nemen naar de andere kant van de kamer, omdat ik nog niet klaar was met erop sabbelen, heb ik het gewoon op de AAAAAAAAI-TIE-manier gedaan.



Mama denkt dat zij de eer op kan strijken en dat het aan haar genen ligt. Tenslotte loopt zij ook wel eens met een parkeerkaartje in d'r mond door de parkeergarage omdat ze die even in haar mond had gestopt om d'r portemonee op te kunnen ruimen en vervolgens dan dat kaartje vergeet.
Of wel 'ns met mijn speen, omdat ze die dan ook even in d'r mond doet zodat ik 'm niet op straat kan gooien als we naar de auto lopen, maar die ze dan ook vergeet en zich dan afvraagt waarom mensen haar zo raar aan zitten te kijken.

Maar dat is gewoon dom.

0 reacties: