zondag 22 oktober 2006

Intro



Nou hallo allemaal, welkom op mijn blog.

Tegenwoordig kan niemand eigenlijk meer zonder (mijn nichtje Mika en neefje Bram hebben er ook 1) en al helemaal niet als je zoveel spannende dingen meemaakt zoals ik.


Vandaag bijvoorbeeld. Ik was op visite bij mijn (achter?) oom en tante.

Het begon allemaal leuk en aardig. Ik was lekker op verkenningstocht en oom Ruud kwam bij mij op de grond liggen..... heel normaal. We hebben lekker gespeeld. Ik kroop naar hem toe en vervolgens schoof hij dan weer achteruit.... dus kroop ik weer naar hem toen en schoof hij weer weg etc etc. Hartstikke lachuh.













Omdat oom Ruud zo leuk speelde wilde ik later ook wel bij hem op schoot. Naast hem lag 1 of ander tijdschrift. En wat is de bedoeling van alles wat je vindt? Dat je 't in je mond stopt natuurlijk.
Eerst even kapot scheuren want anders paste het niet, kapot scheuren ging best goed en snel, maar in m'n mond stoppen mocht schijnbaar niet want ineens hoorde ik een donderstem boven m'n hoofd..... daar schrok ik natuurlijk heel erg van dus moest ik huilen ..... ja hallo, ik ben nog maar 10 maanden, dan moet je om alles huilen.

Gelukkig was mama daar om te troosten, dus was het al snel weer goed.

Ruud heeft nog wel een paar hele leuke foto's van mij gemaakt (al zeg ik het zelf .... :-) ), zie zelf maar:



1 reacties:

RuudBlok zei

Hi Linda,
Ik wil even opmerken hoe geweldig leuk je schrijft.
En dat je maar gouw eens langs moet komen voor een foto update
Ruud