maandag 24 mei 2010

Voetbal is vet

Opi is blij denk ik. Want opi heeft 2 dochters. En die dochters vinden voetbal niet zo interessant. Die dochters hebben allebei een vriend. Maar helaas voor opi vinden deze schoonzonen voetbal ook niet interessant.
Maar ik wel. Ik vind voetbal vet cool.
In de mei-vakantie gingen we met de BSO naar voetballes. Bij de voetbalvereniging hier in het deurp. En dat was ontzettend leuk. Dus als ik later groot ben, dan ga ik op voetballes, zeker weten.

Voor nu ben ik heel erg blij met mijn nieuwe voetbalpak. Gekregen van Margot. Ik ben dus nu geen draak meer, maar een voetballer.
Eigenlijk wil ik mijn pak niet meer uit. Ik wil er in rondlopen en in slapen. En in voetballen natuurlijk.
Hij staat natuurlijk ook wel heel erg voetballerig, vinden jullie niet?




0 reacties: