maandag 7 december 2009

Sint enzo

Wat een spanning. Naar opi en oma en M.&M. zouden ook komen. En misschien wel Sinterklaas. Met cadeautjes. Want ik ben heel lief geweest.
Maar toch ook wel een klein beetje eng. Toen ik binnenkwam bij opi en oma zette opi Sinterklaasliedjes op en ik dook meteen tussen de jassen. Maar ik zag hem niet. Geen Sint en geen Piet.

Toen M&M er ook waren zei opie dat we naar buiten moesten kijken. En terwijl we dat deden kwam er een Piet en die strooie pepernoten naar binnen en zette cadeautjes in de gang.

We kregen allemaal veel hele mooie cadeau's en daarna patat en daarna mocht ik met M in 1 bed slapen. Nou ja slapen. We hebben alleen maar lopen geinen en giebelen en hebben niks geslapen. Ja, in de auto naar huis viel ik natuurlijk meteen in slaap. Dat wel.



0 reacties: