donderdag 15 oktober 2009

Stapelbed shuffle

Omdat de Bob de Bouwers ons huis mooi aan het maken zijn en mijn kamer groter, slapen wij dus tijdelijk niet in ons huis. En dat vind ik eigenlijk wel leuk, niet in m´n eigen bedje, want nu mag ik in een stapelbed. In dezelfde kamer als papa en mama.

Ik begon in het rechterbed beneden. Mama in het linkerbed beneden en papa in een andere kamer. Maar ik werd aldoor ´s nachts wakker en dan ging ik bij mama in bed liggen. Lekker knus met z´n 2en. Maar na een paar keer had ik dat eigenlijk wel gezien en vond ik het toch wel krappies worden. Mama zit namelijk ook nog met die buik met die baby en dus ging ik weer in het rechterbed slapen.
Totdat mama zei dat ik niet aan dat stopcontact mocht komen wat zo´n beetje aan het voeteneinde tegen de muur aan zat. Toen ik daar even over na gng denken bedacht ik me dat dat eigenlijk wel heel gevaarlijk is, want er kan vuur uit een stopcontact komen. Dus ook als je er per ongeluk met je voetje tegenaan komt.
En dus wilde ik niet meer in het rechterbed, maar ging ik in het linkerbed en mama in het rechterbed. Papa was ondertussen ook bij ons op de kamer komen liggen en die sliep dan in het rechterbed bovenin. Maar eigenlijk vond ik dat dan wel weer heel leuk. Bovenin. En helemaal niet eng (oma´s) aangezien er gewoon een hekje zit waar je echt niet overheen kunt vallen ofzo. Dus ben ik gisteravond gewoon in papa´s bed gaan liggen. Rechterbed bovenin.
En moest papa in mijn bed. Of eigenlijk dus in mama´s bed, want mama lag in mijn bed.
Snappen jullie nog?


0 reacties: