donderdag 8 oktober 2009

Flip de beer

Dit is Flip de beer. Flip is een vriendje van de creche en Flip mag iedere week met iemand mee naar huis. Voor een hele week.

Vorige week kreeg ik Flip mee naar huis. Eerst vond ik het nog heel leuk en was ik heel enthousiast. Maar toen ik eenmaal thuis was vond ik mijn eigen speelgoed toch veel leuker en mocht Flip op de eettafel liggen. Ja, wel buiten het bereik van Scooter natuurlijk.
Ik kan het natuurlijk niet maken om Flip terug te geven zonder armpje of oor ofzo, of erger nog, helemaal opengereten.

Flip was namelijk op de weg van de creche naar huis ook al een oog kwijtgeraakt. Maar daar kon ik niks aan doen hoor. Papa had Flip onder z'n hoede, ik niet.
Gelukkig is mama vrijwilligster op de dierenambulance en weet ze hoe ze een verbandje aan moet leggen. Alhoewel ik me afvraag of ze vaker een knuffelbeer verbonden heeft.

Maar goed, vandaag mocht Flip weer terug naar de creche. Ik denk dat Flip daar wel blij mee was want hij vond het vast heel saai bij ons. Maar domme mama is Flip vergeten mee te nemen en nu ligt Flip dus nog steeds op de eettafel. Tot dinsdag, de volgende crechedag.




0 reacties: