zondag 10 mei 2009

Koffiemelk

Mama vindt mij raar.

Als mama koffie inschenkt dan mag ik altijd helpen.
Groot suikerklontje voor papa, klein suikerklontje voor mama. Lepeltje in allebei de kopjes en voor mama koffiemelk. Poederkoffiemelk.

Een tijdje geleden wilde ik een hapje nemen van de koffiemelk en van mama mocht het "dat vind je toch vies" zei ze.
Nou echt niet dat ik dat vies vind, ik vind het zelfs heel lekker.

Dus nu wil ik altijd als mama koffie gaat inschenken een hapje. Het liefst een heel groot hapje, maar dat mag dan weer niet van mama, dus dan maar een klein hapje.

Lekker.


3 reacties:

Valez zei

Oei, droge hap zeg! Ik heb het toch liever met wat koffie er bij. :-)

Beter dan een suikerklontje zo eten lijkt me. En die koffie, tja, da's toch ook weer niet zo gezond, dus hapje creamer is dan een prima compromis ;-)

Linda zei

Ja maar toch ... qua gezond zijn misschien de beste oplossing, maar gatverdegatver.

Valez zei

Ik vind het zo ook niet te vreten. De koffie maakt een hoop goed zeg maar...