vrijdag 13 februari 2009

Nat

Nou ja, die eerste nacht ging het zo goed dat mama mij de volgende nacht niet meer wakker maakte. En tada ! Weer droog de volgende ochtend.

Dus het was logisch dat ik dan de derde nacht ook zonder luier zou slapen. En weer liet mama mij 's nachts geen plasje doen.
Om een uur of 05.30 uur werd ik wakker en ging lekker zingen en kletsen. Papa kwam m'n kamertje in om te zeggen dat ik wel nog even moest gaan slapen en toen mama vanuit bed riep "vraag even of ie moet plassen" schudde ik heel haard m'n hoofd.
Nee hoor, ik hoefde niet meer te plassen. Ik had al geplast. In bed dus.
Papa baalde, trok me een nieuwe pyjama aan en haalde het beddengoed van het bed terwijl ik er lekker even bij mama in kroop. Dat was leuk !

Gisteravond heeft mama mij dus wel weer even laten plassen. Ik wilde niet, maar ik moest toch van mama. Dus heb ik een heel klein plasje op de WC gedaan.

En vanmorgen moest ik weer. Nou ja, ik vind het niet zo vervelend ofzo, een natte broek en een nat bed. Dus ik ging mama roepen dat ik wakker was en toen mama vroeg "plasje doen?" zei ik "heb al plasje daan" en moest ik lachen. Mama was ook niet zo heel blij en heeft alles in de wasmachine gedaan.

En ze murmelde iets over een luier. Dus wat het nou vanavond gaat worden weet ik niet. Zien we wel.

0 reacties: