zaterdag 24 januari 2009

Papa en mama film

Papa en mama zijn een weekendje weg geweest en daar is een filmpje van.
Ik vond het wel een beetje raar hoor, om papa en mama op de film te zien, zonder Timmy. In de mama-auto nog wel, nou, daar zit ik ook heel vaak in.

Dus toen ik de film voor het eerst zag zei ik de hele tijd: "waars Timmy nou?". Maar volgens mama stond ik niet op de film, raar hoor.

Maar ondanks dat is het nu wel mijn favoriete film. Vanmorgen wilde ik dus niet autootje Toet of Thomas de trein kijken, maar de papa, mama, Kajin, Maco film kijken.

En omdat ik de film dus wel al gezien had, wist ik dat er in een bepaald stukje een heel hard stuk muziek zit ... en nou hou ik wel van stevige muziek hoor, Rammstein vind ik geweldig, maar dit stukje is wel een beetje hard.

Dus moest ik wel even voorzorgsmaatregelen nemen.



0 reacties: