vrijdag 23 januari 2009

Bandjes

Bandjes. Zitten om autootjes en die horen daar niet. Vind ik.
Want autootjes hebben namelijk ook al wielen, dus wat moeten ze dan nog met bandjes daar omheen.

En dus heb ik een missie in het leven: verwijder de bandjes van de wieltjes. En dat gaat me heel aardig af. Grote bandjes, kleine bandjes, bandjes van autootjes van mij, bandjes van autootjes van een ander, maakt allemaal niet uit. Weg met de bandjes.

Eigenlijk dacht ik dat ik thuis alle wieltjes al had ontdaan en dat mama ondertussen alle losse bandjes al had weggegooid, maar ineens vond ik nog een paar autootjes die wel bandjes hadden.

Nou ja... aan de bak dan maar weer. En het is gelukt, ze zijn bandjesloos.


1 reacties:

Anoniem zei

spreken peuters dat wereldwijd met elkaar af, of zo?
Want Timmy, ik word niet goed van mijn eigen bandenverwijderaar, en weet je waarom, ja jij bent natuurlijk al een hele grote jongen, dat weet ik wel, maar ik heb thuis een rondkruipend babietje en die vind losse banden ook natuurlijk geweldig, geweldig vooral om ze in zijn wagenwijde mondje te stoppen...begrijp je Timmy, dat ik dan altijd weer schrik en me dan ga afvragen of jullie wereldwijd niet eens iets anders leuks zouden kunnen gaan doen? Wat dan? Tja, dat weet ik ook niet...


groetjes, assyma