zondag 14 december 2008

Cadeautjes

Ik snap er nog niet alles van ... van cadeautjes.
Vorig jaar snapte ik er helemaal niks van, en nu snap ik het bijna, maar niet helemaal.

2 weken geleden kwam Sinterklaas, en die had cadeautjes. Voornamelijk voor mij.

Cadeautje in m'n schoen, cadeautjes die hij bij oma had afgeleverd, cadeautje toen bij mama's werk (nou ja, toen had ie ook voor andere kindjes) en cadeautjes bij opi en oma, toen had ie ook voor Mika en Maddox een paar, maar ook voor mij.

Dusss ... bij al die gelegenheden waren er cadeautjes voor mij, dusssss alle cadeautjes zijn voor mij.
Maar dat schijnt dus niet zo te zijn.

Toen ik vrijdag met mama een kerstboom ging kopen in het tuincentrum lagen daar onder sommige kerstbomen ook cadeautjes.

"kijk mama, cadeautje ..... voor Timmy" zei ik nog ... maar volgens mama waren die niet voor Timmy en ze liep gewoon door en liet ze gewoon liggen !!

Ik zat in het winkelwagentje, dus kon niks doen, maar ze had ze toch wel mee kunnen nemen? Ik zag verder helemaal geen andere kindjes waar ze dan voor konden zijn.

Toen we thuis waren zag ik nog meer cadeautjes, in een soort kerstboombalachtigding. Volgens mama waren het geen echte cadeautjes, maar ik ben ze toch maar gaan uitpakken.

Ging wel iets lastiger als de andere cadeautjes, zat vastgeplakt ofzo, maar het ging uiteindelijk wel. Er zaten witte vierkante dingetjes in ... voor het paard van Sinterklaas natuurlijk.



0 reacties: