zaterdag 1 november 2008

Zachte auto

Gister ben ik met mama boodschappen wezen doen in de AH.
En wat zag ik daar .... een auto ... een hele zachte ....

Omdat ik 's middags voor het eerst m'n middagslaapje zonder luier had gedaan (en dus niet had geplast), mocht ik 'm hebben van mama.

Nou, daar ben ik dus wel effe heel erg blij mee.


De auto gaat overal mee naar toe en met het eten heb ik 'm ook even gevoerd. En natuurlijk moest ie mee in m'n bedje.

Vanmorgen vond ik beneden in m'n speelgoedkist de afstandsbediening van een afstandbestuurbare auto, dus die heb ik even geprobeerd op m'n nieuwe zachte auto, maar dat werkte mooi niet.

Toen heeft mama even de goeie auto erbij gepakt en heb ik 's even gescheurd.

Mama en Scooter waren allebei niet heel blij aangezien de auto alleen maar vooruit en achteruit kan en je er dus niet mee kan sturen.

Dat was dus aldoor boem boem tegen de muren enzo aan.

Sja, dan hadden ze maar moeten regelen dat die bediening het bij mij nieuwe zachte auto ook zou doen, dan had dat niet van die klappen gegeven.


0 reacties: