zondag 16 november 2008

Sint en pepernoten

Hij is er weer. Sinterklaas.
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Het schijnt dat ie cadeautjes mee heeft genomen, maar ik heb nog niks gezien.
Gister was ie op TV, met al die zwarte Pieten. Ik heb samen met mama zitten kijken maar ik vond er niet veel aan eigenlijk.

Mama zegt dat ie volgende week in Nieuwveen komt en dat we dan even gedag gaan zeggen... ik zie het wel.

1 klein voordeeltje heb ik wel al ontdekt: pepernoten.
Ik heb zelfs vandaag mama geholpen om zelf pepernoten te maken ! Dat vond ik wel leuk. Ik mocht helpen roeren en het ei kapot maken en ook de balletjes deeg op de bakplaat leggen.

Toen ze uit de oven kwamen mocht ik er 1 proeven.
Ik vond die uit dat blauw / rode zakje toch eigenlijk wel veel lekkerder.



0 reacties: