dinsdag 28 oktober 2008

Luizen

Rare dag vandaag.

Om te beginnen brengt papa me naar de kinderopvang want mama is nog "beetje ziek, beetje pijn in buik" (alhoewel ik best goed gekeken heb maar dus niks zie aan die buik).

Zo tegen het einde van de ochtend begonnen de juffen onze haren te kammen. Nah ja, ook raar zeg.
En toen hoorde ik 1 van de juffen aan de telefoon: "Timmy is niet gevallen hoor, maar je moet 'm wel opkomen halen want hij heeft luis" ... nee natuurlijk ben ik niet gevallen en wat is luis?
Ik heb helemaal geen luis, ik weet niet eens wat dat is.

Ik moest, samen met wat andere kindjes een beetje apart en alle kleertjes en knuffels werden in blauwe zakken gedaan.
En daar was papa ineens weer en ging ik met papa happies kopen en naar huis.
En daar was mama ook ...

Ik moest van mama in badje en mama ging m'n haartjes wassen en heeeel grondig kammen.
Ze heeft wel iets gevonden geloof ik, maar ik was zo leuk aan het spelen met de douchekop dat ik het niet echt gezien heb, het was heel klein.
Na het badje gingen we naar mijn kamertje (hé, waar is m'n kleed nou) legde mama mij in een lekker schoon bedje en ben ik lekker even gaan slapen.

Donderdag mag ik niet naar de opvang, ik mag pas weer als het "over is". Wat er precies over moet zijn weet ik niet, maar ik vind het wel leuk, heb ik een extra dagje met papa.


0 reacties: