zondag 19 oktober 2008

De volgende ochtend

Nou, dat was even raar gisteravond. Het zou toch niet echt de bedoeling zijn dat ik hier ook in ging slapen... in dit nieuwe bedje?
Dat wilde ik eigenlijk niet echt, dus ik vroeg aan mama "andere bedje?" maar mama zei dat dat bedje al weg was... oh nee he... dat vond ik echt niet leuk.

Maar toen beloofde mama dat als ik in m'n nieuwe bedje ging liggen, dat zij dan ook in mijn bedje kwam liggen om voor te lezen. Kijk dat is natuurlijk wel weer heel leuk.
Het was even dringen, maar toen lagen mama en ik samen in mijn nieuwe bedje en las mama mij Dikkie Dik voor.

En dat was trouwens ook grappig.... toen mama de kamer uit was kon ik gewoon m'n bedje uit HA !
Dus ik achter mama aan de gang op ... maar dat was geloof ik niet de bedoeling. Mama werd een beetje streng en ik moest terug m'n bedje in.

Nou, daar ben ik dus maar gebleven en ik ben maar gaan slapen.

Om een uurtje of 06.00 werd ik wel wakker, maar ik ben netjes in m'n bed gebleven... beetje kletsen met Japie.
Ben weer een beetje in slaap gevallen en om 07.30 uur ben ik mama gaan roepen.

Toen mama m'n fles met pap kwam brengen vroeg ik: "Timmy zelluf uit?" en dat mocht van mama. Dus toen ben ik snel achter mama aan gerend, met fles EN Japie en heb ik lekker m'n pap bij papa en mama in bed opgedronken.


1 reacties:

Anoniem zei

HaiTimmy,
Ja....jij kent mij eigenlijk niet,maar ik lees toch altijd jouw belevenissen. Ik kijk er zelfs altijd naar uit, als het een beetje lang duurt voordat het volgende verhaaltje komt.Dat komt ,omdat jouw moeder zooo vreeeselijk leuk schrijft!!!!Over wat jij allemaal meemaakt en dat is,als je het zo leest, best heel erg veel in jouw jonge leventje......nou de groetjesmaar weer en ook aan je ouders...doei doei
Thea Brand van Dasselaar