vrijdag 26 september 2008

Trein midden in Leiden

Vanmiddag was ik met mama en oma in "papa's stad" ... Leiden.

We gingen schoenen kopen en daarom was papa maar niet mee ... Ik snapte het wel. Ik vond er ook niks aan... schoenen kopen.
Vooral dat passen vond ik helemaal niks... gatverdamme.

Uiteindelijk gingen we naar huis met 2 paar nieuwe schoenen en 2 paar nieuwe pantoffels, 1 met Bob de Bouwer en 1 met auto's.

Op de terugweg liep ik over straat in plaats dat ik in m'n wagentje zat en toen zag ik het ineens ...

Er loopt gewoon een trein-rail in het midden van de Haarlemmerstraat !!
Niet 1 voor grote mensen treinen maar wel voor mijn Thomas de Trein ...

Dat was natuurlijk het leukste van de hele dag ..... met Thomas de Trein, midden in de Haarlemmerstraat op de treinrails spelen. Jammer dat mama aldoor door wilde lopen.



0 reacties: