zaterdag 13 september 2008

Timmy Vai Gibson

Timmy Vai Gibson zo heet ik.

Maar waar komen die namen nou eigenlijk vandaan.
Nou, dat zal ik jullie vertellen.



Om achteraan te beginnen, Gibson, eigenlijk een gewone naam. Vooral bekend als achternaam (denk aan Mel Gibson) maar ook gebruikt als voornaam.

Mijn naam komt daar niet vandaan. Jullie raden het misschien al, Gibson is ook een gitaarmerk ...
Vai
Vai is eigenlijk wel de meest aparte van mijn 3 namen. Vai hoor je eigenlijk nooit als naam. Het is wel een naam, maar dan een achternaam.

De achternaam van Steve Vai ..... 1 van papa's gitaar-helden.
Timmy
Het lijkt er niet op, maar alle 3 mijn namen zijn door mama verzonnen. Toch is deze naam de enige naam die ietsjes met mama te maken heeft.

Mama las vroeger vaak boeken van De Vijf. Verhalen over 4 kids en 1 hond. De naam van de hond: Timmy.




0 reacties: