vrijdag 5 september 2008

Tandjes deel zusenmezo

Nou, zo schiet het tenminste een beetje op ... voor zover je nog van opschieten kan spreken natuurlijk.

Maar de afgelopen weken zijn er 2 tandjes onder doorgekomen (dus daar ben ik dan effe klaar met tandjes) en boven is er nu 1-tje "aan het werken".

Het is natuurlijk wel wat prikkelbaarheid / niet lekker zijn / nare poep etc etc aan vooraf gegaan en eerlijk gezegd ben ik daar ook nog niet helemaal klaar mee.

Eigenlijk kan ik er niks aan doen natuurlijk, maar als ik nu iets niet mag of er iets niet gebeurt zoals ik het wil, dan begin ik meteen te huilen.

Mama zegt dat het aan de tandjes ligt, dus tsja, wie ben ik om dat te betwisten (als ik dat al zou kunnen). Dus hopelijk is die tandenellende snel voorbij, dan kan ik ook gewoon weer lekker de hele tijd leuk lief en schattig doen.



0 reacties: