zaterdag 21 juni 2008

Feestje bij de opvang

Vandaag was het weer zo ver. Jaarfeest bij de kinderopvang.
Ieder jaar geven ze een feest. Dit jaar was het thema: circus.

Er waren allemaal circus-achtige dingen te doen, sminken, ballen gooien, springkussen, parcour van allerei dingen. Allemaal hartstikke leuk.

Het begon al om 14.00 uur, maar toen lag ik nog te slapen... Mama maakte mij om iets voor 3en wakker en om iets over 3en waren we bij de opvang.

Omdat ik net wakker was moest ik wel even wennen, maar toen ik eenmaal met mama op het springkussen was geweest vond ik dat eigenlijk wel heel erg leuk.





Toen ik een beetje moe was van het kussen ben ik eraf gegaan en ben ik met een auto in de zandbak gaan spelen. Mij krijg je niet meer weg dacht ik nog ...


En toen mama ook nog met een ijsje aankwam was het natuurlijk helemaal goed.


Eigenlijk miste er nog 1 ding ... of eigenlijk iemand ... mijn grote vriend Olivier.


En ja hoor ..... gelukkig ...... daar was hij ook.

Toen Olivier uiteindelijk (die moest ook even wennen) naar het springkussen liep ben ik ook weer die kant op gegaan en heb ik de auto's even gelaten voor wat ze waren.

Samen met Olivier heb ik nog lang op het kussen gesprongen, gerend en gevallen. Zelfs toen iedereen allang weg was (kijken naar een circusvoorstelling) zijn wij nog lekker doorgegaan met springen.



Ik ben dus nu ook wel een beetje moe ...... maar wel tevreden.

0 reacties: