vrijdag 16 mei 2008

Vlieg-boot


Oh oh ....


Het zou heel goed kunnen dat ik mijn vliegtuig kapot gemaakt heb. En das balen want het is 1 van mijn lievelingsspeeltjes.

Maar ja, wist ik veel.
Mama had wel gezegd dat ik niet een slokje water uit m'n beker in m'n mond mocht nemen en het dan uitspugen in m'n potje.... maar over dat vliegtuig had ze niks gezegd.

Dus toen ik vanavond in m'n bedje op mama aan het wachten was omdat zij nog een beker melk voor me ging halen heb ik gewoon wat water uit mijn waterbeker in m'n vliegtuig gespuugd.

Hij maakte dus op een gegeven moment wel een beetje raar lawaai en het hield ook niet op (dat doet het normaal wel na een paar seconden).

Toen mama boven kwam heb ik haar maar even meteen gemeld dat het "viegtuig pot" is en toen mama het vliegtuig optilde stroomde er dus een straal water uit.

Mama heeft snel de batterijen eruit gehaald en nu ligt het vliegtuig te drogen in de badkamer.

M'n bedje was wel een beetje nat en toen mama dat zei moest ik meteen denken aan een liedje dat ik ook maar ben gaan zingen ....

Rege rege, panne worre NAT ....

0 reacties: