zaterdag 5 april 2008

Zaterdagochtend

Eigenlijk wilde mama vandaag vertellen dat ik gister naar de kapper ben geweest en dat we vanmorgen zo leuk door de baby-foon met elkaar hebben gepraat (nou ja, ik een beetje gegild).

Maar toen ik vanmorgen uit het badje kwam mocht ik een beetje in m'n blootje rondlopen. Dat vind ik altijd wel fijn.

Volgens mama moesten er weer allerei vriendjes op het potje. Baloo en ook een okiekee. Dus dacht ik ... tsja, dat kan ik natuurlijk ook.

Wat ik alleen niet zo goed snap... als mama een klapsje (=plasje) gaat doen dan gaat ze op het grote potje zitten, net als al mijn vriendjes. Maar als papa een klapsje gaat doen dan blijft ie staan.

Ik ben natuurlijk ook een man, dus ben ik ook maar blijven staan.

Eigenlijk moest ik helemaal niet... maar ik heb er toch een paar druppels uitgeperst... zo in dat potje.

Mama weer helemaal blij (wat zijn mama's toch makkelijk blij te maken), dus ik nog een paar keer gedaan. Was best leuk.

Alleen toen ik tussendoor weer aan het spelen was met mijn auto's en ik eigenlijk echt een klapsje moest doen vergat ik dus naar het potje te lopen ...... oh oh ....... nas. Maar dat maakte mama dan weer schoon.

Omdat mama geen foto's of filmpje heeft gemaakt van deze geweldige aktie, dan toch maar even mijn nieuwe coupe en mijn geschreeuw / gil / zing / klets door de babyfoon.




0 reacties: