zaterdag 29 maart 2008

Kinderboerderij Aalsmeer

Vandaag was het erg lekker weer, dus mama liet de boel de boel en we zijn lekker naar de kinderboerderij in Aalsmeer geweest.

Ik kom natuurlijk heel vaak op de kinderboerderij in Nieuwveen, want daar gaan we altijd brood geven aan de geitjes als ik op de creche ben... maar deze kinderboerderij is eigenlijk veel leuker.

Natuurlijk zijn hier ook allemaal lieve beestjes, net als in Nieuwveen, maar hier hebben ze ook een heleboel klimtoestellen.

Er was 1 hoge toren en daar kon je op klimmen met hulp van een sjloem (= slang = touw). Dat was voor mij net even te lastig nog, maar als mama mij een kontje gaf dan lukte het best.

En zo zat ik dus heel hoog op de toren, samen met twee meisjes. Die meisjes waren wel al wat ouder, namelijk 4 jaar ... en 1 van die meisjes kende mijn opi .. nou dat was toevallig.
Die meisjes gingen dan van de toren afglijden en dat probeerde ik ook, maar het glee niet zo goed.

Toen ben ik voor het eerst in m'n 1-tje van de glijbaan gegaan. Zelf erop klimmen en ook zelf, helemaal alleen, eraf glijen, zonder dat mama me vasthield ...... goed he? Ik vond het geweldig en ben een heleboel keer gegaan.

Ze hadden bij die kinderboerderij ook een heleboel kippies. En ook een paar hele grote, maar die vond ik eigenlijk wel een klein beetje eng, die waren ook zo groot.

Oh ... en ook baby geitjes waren er en die hb ik geaaid, door het hek heen.

Vlak voordat we weggingen mocht ik van mama nog even op de 3 grote auto's zitten ... helemaal geweldig, ik wilde er natuurlijk ook niet meer af...

Maar ja, dat moest wel natuurlijk want we moesten weer naar huis... en dat wilde ik dus eigenlijk niet... maar mama kon me overhalen met een pakje drinken en de belofte dat we hier nog wel terugkomen...

OK dan maar weer. ALs we nog maar een keer teruggaan, want ik vond het wel geweldig !


0 reacties: