woensdag 19 maart 2008

Gek gezicht

Vanmiddag werd er een pakket gebracht.


Oma en papa pakte het niet uit maar lieten het in de gang staan, dus ik had geen idee wat er in zat.



Toen mama thuis kwam was ze blij dat het pakketje er was en ze zei tegen mij: "kom, we gaan naar een Mimi-foto kijken" ... nou, altijd leuk natuurlijk, foto's van mezelf.



Dus mama haalt een hele grote foto uit dat pakket en ik hoor haar zeggen: "nee he !!"



Nou, ik herkende mezelf niet echt op de foto, maar ja, mama had gezegd Mimi-foto kijken, dus ik aan oma laten zien.... Wijzen op de foto en Mimi Mimi roepen ... maar toen zij mama weer dat ik het dus niet ben...



Sja, weet ik veel ... toevallig moest papa ook even denken toen ie de foto zag en zei ie (na een heleboel seconden): "he, dat is toch niet die van ons?"

Nu moeten we dus weer wachten totdat de goeie foto binnen is.......





0 reacties: