dinsdag 5 februari 2008

Kinderopvang


Beren zijn overal
Vandaag was weer een kinderopvangdag.

Vanmorgen toen ik wakker werd wilde ik m'n bedje natuurlijk weer niet uit (die slaapzak ik zoooo lekker warm). Maar toen mama zei dat we naar Olivier zouden gaan, toen wilde ik wel.

Olivier is mijn vriendje namelijk.

En natuurlijk legde ik ook meteen de link naar de BIH. Jaha, want bij de opvang hebben ze ook een BIH. Een witte, op het raam, gemaakt van hele zachte watjes.
Volgens mama is het een sneeuwpop, maar ik bleef stug volhouden en nu noemt zij het ook een BIH.

Maar goed, mama riep dus: we gaan naar Olivier en reageerde meteen met: BIH kijken !

Dus wij naar de opvang, auto parkeren, auto uit, netjes op de stoep lopen, hoekje om en daar zou ik dan de BIH zien .... maar wat er wel was ....... geen BIH.
Mama wist het ook niet.
Ook niet toen ik voor de 15e keer vroeg: BIH nou?

Toen mama me 's avond op kwam halen heb ik het nog een keer gevraagd, maar volgens mama is de BIH weg.... vind ik wel jammer.

Billen
Als ik in mijn kinderstoel zit dan ga ik wel eens staan op dat voetenplankje en dan zeg ik: op billuh.
Papa en mama snapte het natuurlijk weer niet helemaal, dus ging mama het vandaag even vragen bij de opvang. En nu is mama erachter.

Bij de opvang blijf ik altijd netjes op mijn stoeltje zitten (vertelde de juf vandaag ook aan mama, dus het is waar :-) ), maar andere kindjes dus niet altijd. En dan zeggen de juffen dus dat ze op de billen moeten gaan zitten...

Nou, dat wil ik ook, dus zeg ik het maar zelf.

Stukje uit het boekje
Limonade opgedronken (uit een gewone beker geprobeerd mnaar dat was geen succes dus weer tuitbeker).

Vanmorgen gewandeld.
Hartjes geverfd. Met Olivier gespeeld met de auto's.
Vanmiddag aan tafel met de noppen zitten spelen.

0 reacties: