zondag 27 januari 2008

Nachtje logeren

Ik mocht bij oma een nachtje slapen omdat mama en papa een dagje weg moesten.

Ik weet dat oma niet zo'n hele beste slaapster is dus vond ik 5 uur in de ochtend
een mooie tijd om in mijn bedje te gaan kletsen. Na een half uurtje kwam oma mij
m'n speentje geven maar mooi dat ik niet meer ging slapen.

Om half 7 lag ik heerlijk in het grote bed mijn pap op te drinken. Oma zei dat we nog even gingen slapen maar daar had ik helemaal geen zin in. Lekker t.v gekeken.

Om 8 uur zat ik al in het bad.

Ik weet dat Oma mijn grapjes altijd leuk vindt, dus zat ik ondertussen te denken
waarmee ik oma kon verrassen. Nou dat ging eigenlijk vanzelf.

Oma was zich aan het aankleden en ik riep haar en zei: BAH, VIES he! Ze kwam gelijk naar me toe en ik gaf haar wat in haar handen. Oma had haar bril niet op en dacht dat het een
knuffelbeestje was wat in het water was gevallen.

Dus niet.

In plaats van een drolletje in mijn luier te doen deed ik het in het bad en was er trots op om het aan oma te geven. Nou die kwam niet meer bij van het lachen en heeft daar gauw een foto
van gemaakt.

Ziehier het resultaat!

0 reacties: