zaterdag 17 november 2007

Sinterklaas

Hij is er weer !!

Vorige week had ik hem al gezien bij het tuincentrum .... maar dat was maar een pop zei mama.

Vandaag kwam ie dan echt aan in Nederland en toevallig kwam ie ook naar Hoofddorp vandaag ... Heel toevallig aangezien Max met z'n papa en mama in Hoofddorp woont, wat een mazzel he ?

Dus mama en ik op naar Hoofddorp. Er waren een heleboel mensen en ook een heleboel Zwarte Pieten.

Ik had wel eens een Zwarte Piet op TV gezien en toen vond ik 'm eigenlijk een beetje eng, maar zo in het echt van een afstandje viel het best wel mee. Ik deed gewoon net of ik ze niet zag en dan deden zij ook of ze mij niet zagen.

Het was best koud en dus ook best heel druk. Eigenlijk een beetje te druk. ZO druk dat ik eigenlijk helemaal geen Sinterklaas heb gezien. Ja, nou ja, de Sinterklaas die op het vlaggetje stond dat ik van Liesbeth kreeg ... maar meer ook niet.


Er kwam op een gegeven moment wel een Zwarte Piet naar me toe om pepernoten te geven.
Die zijn lekker !!
Ik stopte er meteen 1 in m'n mond, maar mama haalde 'm er weer uit omdat ze 'm te groot vond. Dus kreeg ik een halve ... iets minder lekker als een hele, maar toch ook wel lekker.




Omdat we dus niks konden zien en het best wel koud was zijn we naar Max z'n huis gegaan. En dat was veel leuker. Daar hebben Max en ik lekker gespeeld met Max z'n speelgoed en hebben we samen piano gespeeld.
Leuk hoor, dat ik een vriendje heb die ook muzikaal is...



Max is natuurlijk wel pas 1 jaar ... dat is natuurlijk nog wel klein, ik ben ten slotte al bijna 2. Maar toch vond ik Max wel heel lief, zo lief dat ik toen we weg gingen Max een dikke kus heb gegeven.


Oh ... en dat ik Sinterklaas niet gezien heb vind ik niet zo erg. Mama vertelde me net dat aanstaande zaterdag Sinterklaas hier in Nieuwveen komt, dus dan gaan we ook even kijken.
En zondag komt ie in Oegstgeest, speciaal voor mama d'r werk en dan gaan we ook kijken ...

Wat heeft die Sinterklaas het druk he??

0 reacties: